EPAH-juoksupaitojen maksu

15.8.2014

EPAH-paidat ovat valmiit ja saan ne ensi viikon aikana käsiini.

Maksuohjeet tulevat tässä:

Yhdistys tukee juniori- ja yleisen sarjan urheilijoiden paidan ostoa siten, että paidan hinnaksi jää 20 euroa. Seniorit, vanhemmat ym. maksavat paidastaan 27 euroa.

Maksa oma osuutesi seuraavin tiedoin YKSI PAITA KERRALLAAN

xxx KYSY PUHELIMITSE/S-POSTILLA, EN JAA TIETOA JULKISESTI xxx

Eli jokainen paita maksetaan erikseen ja viestikenttään paidan saajan nimi. Näin pysyn parhaiten kärryillä maksetuista paidoista ja siitä, että maksut ovat oikein. Kiitos etukäteen, että tekin, jotka tilasitte useamman paidan, helpotatte näin omaa työtäni. Jos ohjeissa on epäselvyyksiä / et muista montako paitaa olet tilannut / et tiedä, kumpi summa pitäisi maksaa, kysymällä selviää.

Luovutan rulla-ah-sm-kisoissa kaikki ne paidat, joiden maksusuoritus näkyy tilillä siihen mennessä. Maksa siis paitasi viimeistään 25.8., jotta se näkyy ajoissa. Rullakisoissa jakamatta jääneet paidat pyritään toimittamaan mahd. pian (piirin syksyn aj-kisoissa / leireillä / postitse / muulla sovittavalla tavalla). Niille, jotka ilmoittivat haluavansa paidan toimitettavan postitse: Ilmoitan postituksen jälkeen toimituskulujen määrän sähköpostitse.

- Miika